UNSER
Vereinslokal


Unserer Clique stoht keii offiziells Vereinslokal zur Verfiegig. Unserii Sitzige zu de Vorbereitige für die alljöhrlichii "Fägete", Bummel usw. finde jewils im Restaurant Stärne in Duggige statt. Uns isch wichtig, dass mir alli zämmä chöne offe und ehrlich über unserii Projekt diskutiere und tüftle jedes joor amene neue Sujet für unserii "Fägete" ume. Jä, au wenn mir nur eh ganz chleini Gmeind sind, und alli meine, die Sache entstöhnt doch nur durch eh gschwätz am Stammtisch, deh irrt sich. Mit vollem Elan spiele mir jedes joor eh Sujet us in unserem Dorf. "Fägete" selber findet in unserer Mehrzweckhalle in Duggige statt. Ahfangs Februar jewils, seht meh bi uns im Dorf die wunderbar, schön dekorierti Fasnachtsdeko. Mir diend die jewils selber als Fasnachtsclique ufhänge.